Pages

tirsdag 25. august 2015

første skoledag

the 
oki så første skoledag hadde jeg utrolig lave forventninger. Ettersom de fleste hadde sagt at første skoledag er helt forferdelig. Flere av utvekslingsstudentene som allerede har begynt på skolen sa at de gikk hjem og gråt. 

Men min dag var ikke så ille faktisk. Jeg var irriterende utadvendt og snakket med så mange jeg turdte. Men klarte jo seff å finne de som var enten juniors eller yngre.  Men møtte to stk som var seniors og de var veldig kule og la meg til på alle mulige sosiale medier. Og jeg skal ut å spise med hun ene i dag!! Marthe got friends. 

Men tror det blir litt bedre og litt mer "normalt" etterhvert. 

Seff måtte vfam ta første skoledag bilder da hahaah. 

Cane måtte jo være med litt. 

Skolen var jo såpass stor og at jeg rakk alle klassene mine såvidt. Men nå som jeg vet hvor alt er tror jeg det kan bli bedre. 

Andre dag var litt bedre, jeg visste hvor alt var og det var ikke så vanskelig å skjønne alt. Jeg må takke spansklæreren min for at han banket alle mulige verb inn i hjernen min fordi jeg følte meg utrolig smart når jeg kunne svare på hvordan man bøyer "ser" og "estar" thankyouthankyou. 



Synes fremdeles lunsj er litt kleint, men har en å være med og sånt så jeg er hvertfall ikke alene!

Nu skal jeg ut å spise med ei venninne ser yaaa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar