Pages

søndag 16. august 2015

Weston hello

12:40am
Heyooo. Har fått klager (kremt Embla) på at jeg ikke oppdaterer denne flotte bloggen. Så nå skal jeg det :)

Var jo på rotary møte på torsdag morgen og jaaaa pappa, jeg ga dem vimpelen. Alle var veldig hyggelige og gleder meg gløgg til å stå opp til klokka 6 eller 7 eller hva det var, hver torsdag. Men helt seriøst så var maten litt for god og alle var superhyggelige. Glad de har navneskiltet sitt fordi jeg er så dårlig på å huske navn. 



På torsdag var jeg også å så cirque du soleil med Deborah, Hannah, Steve og Robbie. Deborah er med i Rotary og ville ta meg med på det så det var koselig. (Funnet ut at det er alt for smart å skrive navnene til Rotary folk her så jeg husker de)

Men jeg synes det var utrolig bra og imponerende. De andre hadde vært å sett flere cirque du soleil og syntes ikke denne var like bra som de andre. Dette likte de altså. 



Så gikk turen til Orientation camp for Inbound students i Lake Yale som seriøst så ut som et fengsel og det var rett og slett ekkelt der. MEN jeg møtte så utrolig mange flotte folk fra hele verden. Det var utvekslingstudenter fra hele Florida og vi var 77 studenter fra 31 forskjellige land.


Jeg hadde det veldig bra. Jeg møtte mange folk og gjorde mye gøy også. 

Victoria (Frankrike) og Onor (Tyrkia) som er i samme distrikt som meg. Vi er da den nederste delen av Florida med Bahamas (som vi skal på tur til!!! og det er gratis!!!) og vi er bare 6 stk i vårt distrikt. 


SVENSKAAA! Hun her var alt for herlig 💕 swedenlove


Kosa meg gløgg med alle disse folkene her. Var litt rart i starten men ble bedre når man ble bedre kjent. 


























Har fått masse tips og triks og historier og andre ting som jeg kan lære fra på denne orienteringen. 


Nå er jeg hos vertsfamilien min. Charlene og Michael. De er utrolig hyggelige, snille og åpne. Jeg har fått en kjempebra velkomst! Barna deres, Ashley og Blake hadde vært å kjøpt masse dilldall(??haah) til rommet mitt (som er perf) og laget plakat som er over sengen min. De er veldig VELDIG energiske og spente nå, og synes sikkert det er gøy med en ny i huset. Satser på at det roer seg litt utover året. Siden det kan se ut som jeg skal ha denne familien hele året. Og det håper jeg at jeg vil :)

De har en supersøt hund som heter Cane og han bare lå rundt om kring og sov og var sååå søt. 


Er nå veldig sliten og skal prøve å klare å sove i en helt ny seng. Så får vi se hva morgendagen bringer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar