Pages

mandag 21. september 2015

disney

Jeg var som et lite barn når vfam tok meg med på Disney on Ice! Alle her gjorde det når de var kjempesmå og jeg gjør det når jeg er 17 (takk mamma og pappa) neidaaaaaaaa

Jeg klipte meg også her om dagen, det var early release day og vi sluttet 12:30. Jeg har også Rotary møter på Torsdager så jeg kom ikke på skolen før ca 9:30 så det var en veldig kort dag for meg. Må si jeg elsker Rotary møter litt for mye, siden da får jeg sove til halv sju og jeg tar hvert eneste minutt jeg kan få.

I helgen var det sleepover med alle utvekslingsstudentene i vårt distrikt. Vi er bare 6 stykker i 6990 så det er litt trist, men da blir jo vi 6 stk enda nærmere hverandre! 
Rotex(studenter som har vært ute og kom tilbake) var også med oss! 2 stykker var med oss denne gangen. Hun ene dro til Tyskland og hun andre dro til Sverige! Så vi kunne snakke litt sammen på Norsk og Svensk!! Det var veldig gøy og snakke litt om Skandinavia osv men folk må slutte å tro at jeg spiser så mye lingenberrys, har virkelig ikke peiling på hva det er... Er det noe jeg har smakt før mamma???





Hadde en veldig veldig bra helg med disse folkene!



Må også legge ut dette bildet av bakgården min. Det pøsregner, sola skinner, og det er en regnbue i bakgrunnen. Det er Hurricane season så da regner det en del plutselig.

Har også fått booka meg med på turen til vfam til Colorado, Aspen i jula. Det kosta jo en del, (altså veldig mye, tusen takk til paps og vfam som bruker så mye penger på meg) men jeg tror det kommer til å være verdt det! Tror det blir en liten Hawaii tur på meg og...

1 kommentar:

  1. Miriam Skjeggestad8. oktober 2015 kl. 09:46

    Haha tror lingenberries er tyttebær Marthe! :D men kan så klart hende jeg tar feil :) Gøy å høre at du trives der nede! :)

    SvarSlett