Pages

tirsdag 27. oktober 2015

2 måneder og litt

Det er mer enn  2 måneder siden jeg latet som alt var greit på Gardemoen og satt å gråt på Heathrow flyplass. 2 måneder med masse morro, opplevelser og annet.  Jeg tror jeg har vært en av de heldigste når det gjelder sted og familie. Veldig takknemlig for det (eller hva mor)

Fikk lov til å dra på enda en konsert og det var utrolig kult! Det var en veldig liten plass/hus/bar av noe slag som Smallpools opptrådte. Oppvarmingsartisten som jeg ville se mest var Phoebe Ryan og venninnen min gikk ut et øyeblikk og møtte henne i samme slengen! Siden jeg hadde kongeplass, rett under mikrofonen, ville hun ikke ringe meg og dra meg ut. Men fikk bilde av henne med billetten som hun signerte.



Merker at junkfooden begynner å dukke opp litt oftere enn den vanligvis gjorde. Noen ganger drar jeg og venner til Chick Fil A eller så tar de det med til meg til neste time. Det er så utrolig godt, meeeen det er jo ikke organisk... Men har virkelig fått noen gode venner der, tar meg med på morsomme ting.


Vært på Hurricanes kamper og vært med venner. Det er veldig vanlig å gå ut å spise her, når man henger sammen. Altså jeg blir feit...


Fredag så var det ikke skole, og da dro jeg og en venninne til Adventura mall. (Det er gigantisk) Og når jeg sier at Katie er profesjonell shopper så tuller jeg ikke. Trodde jeg var god på det, men denne jenta er god! Jeg fant meg Homecoming kjole (og litt annet) så da er jeg nesten klar for det neste helg. Denne helgen er det Halloween og har fremdeles ikke kostyme klart for det. (men satser på at det ordner seg)

Har jo selvfølgelig klart å bli syk, og hele fammen er egentlig sjuk akkurat nå. Så det er mye medisin som går rundt nå! Men det hjelper egentlig bare oss å bli friske fort. Siden jeg var syk så dro jeg hjem fra skolen og var hjemme. Hadde en ganske dårlig dag for å si det sånn. Da var det veldig koselig når to av venninnene mine kom innom med Chick Fil A og var litt med meg!


Var på en pumpkin patch i går og kjøpte gresskar. Må jo ha det, siden det er Halloween. Så vi skal lage sånne ansikter på dem til helgen. Må kanskje få klart kostymet...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar