Pages

søndag 8. november 2015

mhmhm


Tiden flyr, jeg hadde virkelig ikke forventet at det skulle gå  fort. Alle sa det kom til å gå fort og jeg tenkte liksom bare "jaja, vi får se" og tenkte ikke så mye over det, men tiden har virkelig flydd.
Av og til føles det ikke som jeg er på utveksling, men mer som jeg har flytta. Men likevel minnes jeg om at jeg ikke er helt amerikansk når jeg drar frem kniv og gaffel for å spise, alt, egentlig. Kjenner jeg blir nervøs og spent på samme tid når jeg tenker på alt som skal skje. Men først må jeg jo fortelle litt om hva som har skjedd. Vi dro tilbake til gresskar stedet(??)pumpkin patch og tok bilder fordi det er kult. Og vi så veldig kule ut.


Det var Halloween, noe som Amerikanere tar meget seriøst. Jeg kledde med da ut som en prompepute og oppførte meg som den 17åringen jeg er (snart 18 om 205 dager)!

 



Vi hadde homecoming week før selve hoco. Det var utrolig gøy å være med på! Siden temaet for vår homecoming var Wired eller Gamezone(litt usikker) så var det spillrelatert. For eksempel Farmville var en av dagene og alle skulle kle seg ut som gårdsfolk eller dyr. En annen dag var det Wii sports og da skulle alle kle seg ut i sportsklær. Jeg som er turist dro frem alt jeg hadde av Miami Hurricanes utstyr.

Fredagen før Homecoming var det color war. Alle freshmens, sophmores, juniors og seniors kledde seg i forskjellige farger. Seniors var da svarte og fikk gå med krone, (because we're royals) noe som var veldig kult, men veldig varmt ettersom det ikke har blitt noe kaldere og fremdeles er 30 grader hver dag. yay
Etter skolen på fredagen var det pep rally!! Det var så gøy, alle skreik og de hadde mange konkurranser og vi vant det meste! Det var seniors mot juniors til slutt i dra kamp og det var så gøy å se oss vinne!

Så var det lørdagen!! Dro til Katie for å gjøre meg klar og så videre til jenta som organiserte partybuss og afterparty for 60stk. Der tok vi bilder og kosa oss veldig!! 


I dag er det 14 dager til Colorado og selv om vi bare skal innrede det nye huset vfam har kjøpt, så gleder jeg meg til å oppleve litt kaldere vær! Alle har sagt at det skulle bli kjøligere i november men det står fremdeles 90 grader som er ca 30 celsius. Onsdag har vi fri, og fredag drar jeg på district conference. Og det er også en veldig viktig dag ettersom One Direction sitt nye album kommer ut (og jb seff) Håper alle har hatt en fin farsdag, koser seg med sine fedre og setter pris på dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar