Pages

tirsdag 1. mars 2016

201 dager

Jeg har vært her i 201 dager.



Det er rart. At jeg har klart å være borte fra mamma og pappa i 201 dager. Vet ikke om de visste det eller ikke, men jeg var veldig avhengig av dem. Likte ikke å legge meg når jeg var alene hjemme, likte ikke å være lenge uten å se dem. Hvis jeg var borte i en uke, eller mer så savnet jeg dem. Men jeg har klart å være mer enn 200 dager uten dem, nesten 6 måneder. Skal innrømme jeg er ganske stolt av meg selv for det. Skal innrømme jeg savner søsteren min og. Ingen som kan skrike på meg hvis jeg tygger med munnen åpen og ingen å stjele klær fra. (Men lover deg dette, Anna. Når jeg kommer hjem så kommer du til å ville låne noen av de dritkule klærne jeg har kjøpt...)

Men Florida dere, solskinnsstaten. Det er et så vakkert sted og jeg synes det er synd at alle som bor her ikke liker det og setter pris på det så mye som meg. Palmer og grønt, sol og blå himmel. I det siste har det vært en del regn og uvær men det er greit med avbrekk en gang i blant. Colorado var også et fint avbrekk. Jeg fikk gleden av å dra til stedet hvor Gigi Hadid og Leonardo Dicaprio drar for å chille litt. For de litt eldre så kan jeg si at jeg så Goldie Hawn med egne øyne. Visste ikke hvem det var, men vi så Overboard den kvelden så jeg fikk sett hvordan hun var for noen år siden.


Uten bil så er det vanskelig å komme seg rundt her. Plager venner og sikkert vertsfar hele tiden om å hente meg og kjøre meg rundt om kring.
Skole er veldig annerledes, med dresscode, som skolen min ikke har, og karakterer og prosent og scantron papers. Å ha den samme timeplanen hver dag kan bli litt kjedelig, men har klart å venne meg til det nå.
Det er nå fire dager til Hawaii og jeg er så spent og gleder meg så alt for mye! Merker at lommeboka begynner å bli litt lett, men håper at far og mor kan sende over litt remedier til meg så jeg kan kose meg i Hawaii (heheheh)

Ser på bilder fra begynnelsen av året og merker hvor fort alt har gått. Men har helt klart hatt et utrolig år, og Hawaii om fire dager med mine beste venner kan ikke bli bedre.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar